Najčešća pitanja naših korisnika

Što je Tipli i ako funkcionira?

Tipli je cashback portal putem kojeg registrirani korisnici mogu dobiti povrat dijela novca od ukupne vrijednosti svojih kupnji. Imaju mogućnost biranja između gotovo 1400 trgovina. Klikom na Tipli korisnici se usmjeravaju na web stranicu trgovine i obavljaju kupnju. Na temelju ove preporuke, trgovac prepoznaje da smo mi ti koji smo doveli korisnika u njegovu trgovinu. Nakon obavljene kupnje, od trgovca dobivamo proviziju iz koje korisniku dodjeljujemo nagradu.

Zašto je potrebna registracija za Tipli?

Zahvaljujući vašoj registraciji, u mogućnosti smo vam dodijeliti nagradu za obavljenu kupnju.

Hoću li morati platiti registraciju i korištenje Tiplija?

Tipli usluga je potpuno besplatna. Plaćate samo artikle koje naručite izravno iz odabranih internetskih trgovina.

Kako onemogućiti automatske obavijesti e-mailom?

Ako više ne želite primati savjete o tekućim promocijama i povoljnim kupnjama na svoj e-mail, jednostavno odjavite primanje e-mail obavijesti u postavkama svog računa. Također možete se odjaviti na dnu određene e-poruke. Imajte na umu da kada isključite sve obavijesti e-mailom, možda nećete primati informacije o novim nagradama i e-poruke povezane s postavkama vašeg računa.

Je li potrebno registrirati se i na konkretnoj e-trgovini?

Ne, ne morate se registrirati na određenoj e-trgovini. Registracija u trgovini nema utjecaja na dobivanje nagrade. U slučaju registracije u trgovini nije potrebno koristiti istu e-mail adresu kao kod Tiplija.

Mogu li imati više računa na Tipliju?

Ne. Posjedovanje više računa protivno je uvjetima našeg portala. Međutim, možete imati račun registriran i na češkom i na hrvatskom Tipliju.

Kako mogu vratiti zaboravljenu lozinku?

Kada kliknete na "Prijavite se", također ćete pronaći poveznicu za poništavanje zaboravljene lozinke pod opcijama prijave.

Nisam primio e-poruku za ponovno postavljanje lozinke ili potvrdu bankovnog računa, što da radim?

U tom slučaju samo nas kontaktirajte e-poštom ili chatom i naša korisnička podrška će vam pomoći.

Kako mogu otkazati svoj Tipli račun?

Opcija da zatražite otkazivanje svog računa nalazi se u postavkama vašeg profila na samom dnu. Nakon što kliknete, automatski će nam biti poslan zahtjev i mi ćemo vas kontaktirati za daljnje radnje.

Mogu li dobiti povrat novca pri kupnji u fizičkoj trgovini?

Ne. Cashback unutar našeg portala funkcionira samo za online narudžbe.

Moram li imati iste osobne podatke i podatke o plaćanju s Tipli računa i na svojoj narudžbi?

Ne. Preusmjeravanje s našeg portala je ključ za dobivanje nagrade. Dakle, možete imati drugu adresu e-maila, drugo ime i prezime za svoju narudžbu i možete platiti karticom koja je na bankovni račun koji nije onaj koji već imate na Tipliju.

Što je zlatni račun i kako ga mogu dobiti?

Zlatni račun je pogodnost koja vam daje nešto veće nagrade od običnog računa. Potpuno je besplatan i automatski će se otkazati kada istekne. U pravilu ga aktiviramo za naše korisnike kao kompenzaciju za nastale komplikacije ili za naše aktivne korisnike. Pogodnost je u pravilu aktivna dva mjeseca. Trajanje ove pogodnosti možete pronaći u odjeljku "Nagrade i beneficije" na samom dnu.

Nagrade

Kako mogu dobiti bonus za preporuku?

Nakon što se prijavite na svoj Tipli račun, u izborniku možete pronaći odjeljak 'Preporuči i zaradi 183 eura'. U ovom odjeljku pronaći ćete svoju jedinstvenu URL vezu za preporučivanje zajedno s uputama o tome kako ispravno preporučiti Tipli prijateljima. Za svaku preporuku dobit ćete bonus od 6 eura, a možete zaraditi maksimalno 183 eura. Valjanost poveznice nije vremenski ograničena. Registrirat ćemo bonus od 6 eura za vas kada korisnik kojeg ste preporučili izvrši svoju prvu kupnju i za to primi nagradu. Da biste potvrdili bonus, vaš prijatelj mora imati najmanje 2 eura od potvrđenih nagrada od kupnji na njihovom profilu u jednom trenutku. Tada možete zatražiti isplatu ovog bonusa nakon što na svom računu imate najmanje 4 eura potvrđenih nagrada od kupnji.

Koliko je vremenski potrebno da nagrada sjedne na moj račun nakon kupnje?

Nagradu obično dodjeljujemo na vaš račun unutar 48 sati od kupnje.

Kako se obračunavaju nagrade nakon kupnje?

Osnovica za izračun nagrade je cijena proizvoda bez PDV-a. Stoga PDV, naknade za dostavu ili druge dodatne usluge (pakiranje, osiguranje pošiljke, produljeno jamstvo, itd.) nisu uključeni u izračun.

Zašto je ponekad potrebno čekati i do nekoliko tjedana na potvrdu od trgovca?

U tom razdoblju istječe rok za povrat kupljenih proizvoda bez navođenja razloga ili otkazivanja narudžbe. Ovaj vremenski okvir postavljen je kako bi se spriječila potvrda nagrade za narudžbu koja je vraćena, zatražena ili otkazana.

Imaju li potvrđene nagrade rok trajanja?

Ako se u roku od dvije godine na korisnički račun ne dodijeli nagrada, sve neiskorištene nagrade će isteći.

Kada će bonus nagrada biti potvrđena?

Bonus nagrade mogu se isplatiti kada korisnik ima minimalni iznos od 4 eura od potvrđenih nagrada od kupnje na svom računu u D10:D14 jednom trenutku. Ako se nagrada isplati prije potvrde bonusa, potrebno je ponovno nakupiti taj iznos u potvrđenim nagradama.

Koja je razlika između registriranih, potvrđenih i bonus nagrada?

Registrirana nagrada: Nakon dovršetka kupnje, nagrada se dodjeljuje/registrira na vaš Tipli račun u roku od 48 sati. U pregledu nagrada prikazana je upisana nagrada s informacijom 'Čeka se potvrda'. Potvrđena nagrada: nagrada koju je odobrio trgovac. Nagrada će biti potvrđena u roku od 70 dana od uplate na Tipli račun. Bonus nagrada: Bonus nagrade uključuju nagrade za preporučivanje prijateljima, instaliranje proširenja, razne promotivne nagrade, popuste, rješavanje pritužbi i još mnogo toga. Ove su nagrade nešto 'ekstra' i ne predstavljaju povrat novca za vaše kupnje.

Mogući razlozi otkazivanja nagrade:

Neki razlozi koji mogu dovesti do otkazivanja nagrade uključuju: korištenje kupona za popust, kȏd, popust za vjernost ili poklon bon. Promjene narudžbe koju je napravio kupac ili trgovina (npr. odgođena isporuka, podjela narudžbe, vraćanje /razmjena cijele ili dijela narudžbe). Otkazivanje narudžbe. Povrat proizvoda. Naručivanje artikala koji su rasprodani. Neplaćanje ili neprihvaćanje narudžbe. Kršenje uvjeta poslovanja pojedinih e-trgovina na portalu Tipli.

Hoću li dobiti nagradu za narudžbu koju osobno preuzmem u trgovini ili platim pouzećem?

Da. Način dostave ili plaćanja ne utječe na nagradu.

Ako nagrada za kupnju nije uknjižena na vaš račun, što da učinite?

Ako nagrada ne bude automatski pripisan na vaš Tipli račun u roku od 48 sati, slobodno upotrijebite naš "Obrazac zahtjeva za jamstvo zadovoljstva". Možete ga pronaći u gornjem desnom kutu ispod vašeg profila. U obrascu odaberite "Imam pitanje o nagradi" i "Nedostaje nagrada". Morate ispuniti podatke kao što su datum, broj narudžbe i iznos te priložiti potvrdu ili račun.

Kako mogu dobiti bonus za registraciju?

Trenutno imamo priliku za novoregistrirane korisnike da dobiju bonus do 12 eura. Ovaj iznos se ne isplaćuje jednokratno. Za svaku kupovinu koju obavite kod nas dobit ćete nagradu. Zahvaljujući ovoj kampanji, osim ove nagrade, dobit ćete i bonus u istom iznosu. Tako možete prikupiti do gore spomenutih 12 eura. Ova kampanja je aktivna prva dva mjeseca nakon registracije. Da biste aktivirali kampanju, morate zaraditi prvu nagradu od svoje kupnje unutar prvog mjeseca nakon registracije.

Isplate nagrada

Koji je minimalni iznos isplate za potvrđene nagrade?

Možete zatražiti isplatu potvrđenih nagrada na vaš bankovni račun počevši od samo 0.041 eura.

Koliko je vremenski potrebno da se nagrada prebaci na bankovni račun?

Isplatu ćete primiti na svoj bankovni račun u roku od tri radna dana od odobrenja vašeg zahtjeva. U slučaju da vaša isplata bude odobrena u petak navečer, novac ćete dobit početkom sljedećeg radnog tjedna.

Kako mogu zatražiti isplatu za nagrade?

Nakon što se prijavite na svoj Tipli račun, idite na odjeljak "Isplate nagrada" i zatražite isplatu. Za isplatu je potrebno imati u potpunosti popunjen profil i verificiran broj bankovnog računa (vidi "Postavke računa").

8 savjeta za uspješnu registraciju nagrade

Što trebam slijediti da bi mi bila priznata nagrada?

Provjerite jeste li prije kupnje kliknuli portal Tipli. Ne odgađajte kupnju; dovršite ga što je brže moguće, idealno unutar 30 minuta od preusmjeravanja na trgovinu, u istom prozoru preglednika ili kartici koju ste koristili za pristup trgovini putem Tiplija. Ako se želite vratiti na kupnju koja je započela prije nekog vremena ili ako ste se prebacivali između različitih kartica, preporučujemo korištenje novog Tipli preusmjeravanja. Na funkcionalnost povrata novca mogu utjecati proširenja trećih strana (najčešće Adblock). Kada kupujete putem Tiplija, preporučujemo da onemogućite proširenja preglednika za blokiranje oglasa. Ne koristite popuste, promo kȏdove, popuste za vjernost i poklon bonove koji ne potječu s našeg portala. Njihova upotreba može dovesti do toga da ne dobijete nagradu za svoju kupnju. Prije kupnje preporučujemo da provjerite specifične uvjete pojedine trgovine. Neke trgovine nude povrat novca samo na odabrane proizvode ili na temelju kategorija i asortimana. Ako postoje ograničenja povrata novca, te podatke možete pronaći u profilu trgovine pod karticom "Uvjeti trgovine". Ako izvršite narudžbu unutar aplikacije trgovine (ne putem web preglednika), nagrada možda neće biti dodijeljena. Ovo se pravilo ne odnosi na prodavače Aliexpressa. Cashback portali se ne mogu kombinirati. Za svaku kupnju možete koristiti samo jedan cashback portal. Ako istovremeno kupujete putem Tiplija i drugog portala za povrat novca, trgovac će priznati povrat novca samo jednog od njih. Preporučujemo da ne koristite Tipli u privatnom načinu pregledavanja.

Tipli app

Za koji je operacijski sustav aplikacija dostupna?

Našu aplikaciju možete preuzeti na uređaje s iOS-om i Androidom.

Mogu li promijeniti državu u Tipli aplikaciji?

Možete promijeniti državu na vrhu zaslona prije nego što se prijavite na svoj Tipli račun putem aplikacije.

Mogu li kombinirati Tipli aplikaciju s aplikacijama trgovina u kojima želim kupovati?

Preporučujemo da ne koristite aplikaciju trgovine kada koristite aplikaciju Tipli. U uvjetima nekih trgovina izričito navodimo da se nagrade neće dodijeliti za kupnje izvršene putem aplikacije trgovine.

Tipli i sigurnost

Je li Tipli siguran?

Da, usluga Tipli je sigurna. Informacije o obradi osobnih podataka možete pronaći u postavkama svog računa pod "Sažetak mojih privola". Naš portal ima mnogo zadovoljnih korisnika, a njihove recenzije možete vidjeti na našoj web stranici.

Je li Tipliju potrebno dati sve osobne podatke?

Ne. Ne morate dati Tipli sve svoje osobne podatke. Potrebno je samo da na početku unesete svoju e-mail adresu te svoje ime i prezime. Morat ćete samo ispuniti svoj telefonski broj i broj bankovnog računa kada budete željeli preuzeti svoje potvrđene nagrade.

Moram li unijeti broj svoje kreditne kartice?

Ne. Vi unosite broj bankovnog računa u svoj Tipli račun, a ne broj svoje kreditne kartice.

Zašto moram unijeti broj bankovnog računa?

Potreban nam je vaš broj bankovnog računa kako bismo vam isplatili potvrđene nagrade.

Koji broj bankovnog računa mogu unijeti?

Mora biti tekući bankovni račun otvoren u Hrvatskoj.

Tipli za preglednik

Što je Tipli proširenje za preglednik?

Tipli proširenje je pomoćnik koji će vas upozoriti čim se nađete na web stranici e-trgovine koja nudi povrat novca. Imajte na umu: Ovo je samo informacija, preusmjeravanje je potrebno za dobivanje nagrade.

Radi li proširenje na svim preglednicima?

Ne. Naše proširenje prvenstveno je razvijeno za Google Chrome i Mozilla Firefox. Ne jamčimo 100 %-tnu funkcionalnost za druge preglednike.

Kako mogu instralirati proširenje na svoj preglednik?

Poveznicu za instalaciju možete pronaći na dnu našeg portala u odjeljku "Tipli preglednik". Zatim ćete biti preusmjereni na Chrome trgovinu putem veze i kliknite na "Dodaj u Chrome"

Koliko puta mogu dobiti bonus za instaliranje proširenja?

Proširenje se može instalirati više puta, ali dobivate bonus samo za jednu instalaciju.

Kako mogu instalirati proširenje na svoj mobilni telefon/tablet?

Tipli proširenje moguće je instalirati samo na pregledniku na vašem računalu.

Što znači kada proširenje na pregledniku svijetli crveno?

Crveno osvijetljeni dodatak znači da preusmjeravanje s portala Tipli više nije aktivno i da se mora vratiti ponovnim klikom na Tipli. Neaktivno preusmjeravanje može biti uzrokovano kupnjom koja traje dulje od 30 minuta ili korisnikovim preusmjerenjemm putem druge partnerske web stranice prije dovršetka narudžbe.

Gdje sada?

Želite znati još više? Kako funkcionira, naše jamstvo zadovoljstva, tko smo i gdje se nalazimo? Želite li znati što naši kupci traže ili saznati tko je u našem timu? Istražite naše druge stranice.

Želite li izgubiti do 15 % od svake kupnje na mreži?

Samo se besplatno prijavite i nikada više nećete propustiti nijednu nagradu.

Upravo sada, dodatni 10 €Za svaku nagradu od kupnje dobit ćete još jedan bonus u istom iznosu. Ukupno možete dobiti do 10 € za svoje kupnje u bonus nagradama.

- ili -
Registracijom pristajete na uvjete korištenjaobradu osobnih podataka .
Imate li već račun? Prijavite se